Jak je důležité vědět „kde“
Schopnost rychle reagovat na aktuální situaci na trhu, umění spolehlivě předpovídat jeho další vývoj a maximální efektivita využívání všech dostupných zdrojů – díky geografickým informačním systémům (GIS) získáte tyto důležité konkurenční výhody i vy.
V integraci a využití systémů GIS máme mnohaleté zkušenosti a dokážeme tak pro vás navrhnout nejlepší řešení. Kontaktujte nás a my vám ukážeme, kde všude může GIS při vaší práci pomoci.
- ArcGIS vám umožní sledovat vztahy mezi nabídkou a poptávkou a v těchto vztazích nalézat zákonitosti nejen v závislosti na poloze, ale také s ohledem na demografickou situaci a konkurenční podniky v okolí.
- Po analýze nových obchodních příležitostí dokážete své investice vyslat správným směrem.
- Díky analýze v ArcGIS budete moci efektivněji řídit dodavatelské procesy.
- Kvalitní služby jsou klíčem k získání spokojených zákazníků, a proto nástroje platformy ArcGIS umožňují sběr zpětné vazby od zákazníků a její srozumitelné vyhodnocení.
- S využitím demografických dat a údajů o vašich zákaznících můžete své marketingové kampaně zaměřit na jejich konkrétní potřeby.
Reference
Své marketingové či obchodní aktivity pomocí ArcGIS řídí společnosti, jako jsou Starbucks, Carrefour nebo COOP.
- Analýzou svých stávajících dat získáte cenné informace pro podporu operativního rozhodování a strategického plánování.
- S platformou ArcGIS udržíte svoji databázi nemovitostí neustále aktuální. Data do ní dokonce můžete přidávat a upravovat přímo v terénu. Vaše data jsou zabezpečená a formu jejich sdílení můžete upravit podle svých požadavků.
- Veškerá data můžete snadno analyzovat, sledovat vývoj cen a predikovat vývoj trhu s ohledem na aktuální ekonomické podmínky a ukazatele.
- K datům o jednotlivých nemovitostech lze přidat i fotografie a vytvořit tak přehledný a aktuální katalog pro sebe, své kolegy nebo i zákazníky. ArcGIS nabízí celou řadu interaktivních vizualizačních nástrojů, které můžete využít při svých obchodních jednáních nebo při prezentaci firmy.
- ArcGIS můžete využít také pro správu informací o vlastních nemovitostí, které pronajímáte. Díky tomu máte k dispozici vždy aktuální přehled o obsazenosti nebo o nákladech na správu jednotlivých nemovitostí.
- S GIS dokážete lépe analyzovat potřeby svých klientů i s výhledem do budoucnosti, a tak jim můžete nabídnout služby přesně dle jejich aktuálních i budoucích možností.
- Analýzou lokálních tržních, demografických a socioekonomických faktorů naleznete místa pro nové obchodní příležitosti.
- V interaktivní mapě můžete sledovat produktivitu jednotlivých poboček a analýzou struktury poskytovaných služeb v závislosti na místních podmínkách zvýšit efektivitu v jednotlivých oblastech a regionech.
- Optimalizací tras vozidel v závislosti na dopravní situaci nebo na specifických potřebách společnosti snížíte náklady spojené se služebními cestami.
Reference
ArcGIS používají například Bank of America, Sberbank, JPMorgan, Wescom Credit Union a SNL Financial.
- S nástroji ArcGIS shromáždíte komplexní informace o lokalitě pojistníka (přírodní podmínky, sociodemografická data, nehodovost, historii pojistných událostí v daném místě, …), díky čemuž navrhnete optimální podmínky pojistné smlouvy.
- Včasným varováním klientů minimalizujete škody v případě výjimečných událostí.
- Pomocí mobilních aplikací můžete snadno monitorovat rozsah škodních událostí přímo v terénu.
- Analýzou vlastních dat v kombinaci s lokálními demografickými charakteristikami připravíte cílené marketingové kampaně.
- S ohledem na kvantifikaci předpokládaných rizik udržíte nabídku poskytovaných služeb stále aktuální.
- Budete mít pod kontrolou nejen produktivitu pojistných kanceláří, ale i jednotlivých obchodních zástupců.
Reference
ArcGIS používají například pojišťovny Aviva, Guy Carpenter, American Modern Insurance Group a BMS.
V České republice pak mezi uživateli naleznete společnosti Aon Benfield Praha a.s. a ČSOB Pojišťovna, a.s.